Příspěvek Diskuzního fóra
rocknroll napsal:
Pro Klokana z Cernosic - tak jsem to pravidlo vyhledal, tady to je: "From the eighth inning on, if a manager has no challenges left, the umpire crew chief can initiate a review of certain ... calls." A tohle se v tom zapase Blue Jays - SF Giants stalo, SF manager si tu vyzvu "vyorodoval". Ale jelikoz ta hra na prvni mete byla velice tesna, tak to nechali byt. Aby to rozhodnuti obratili, muselo by to byt uplne jasne.
Tohle pravidlo je opravdu zajímavé. Takže hlavní rozhodčí ale může zároveň říct ne, nic se čelenžovat nebude?
Jinak prostě při tom outu holt nenašli na žádném z těch mnoha záběrů nic, co by je přesvědčilo to rozhodnutí změnit a zůstalo to, co vyhlásil rozhodčí na první metě. to se stává.