Příspěvek Diskuzního fóra

FreeBeam napsal:

Mám stejné zkušenosti jako mnoho ostatních. Může někdo z kompetentních poradit ? Možná je to o nějakém nastavení aplikace na obrazovku, že se nezobrazí možnost potvrzení. Jinak asi místo neuvolníme.

Upozornili jsme vývojáře, že některá zařízení tento problém vykazují. Intenzivně pracují na novém buildu aplikace. Možnost uvolnit permanentku je i přes Ticketportal. Stačí se tam přihlásit, vpravo nahoře Můj účet > Permanentky.

Je to i v těch návodech...

• Na utkání nejde, své místo na jednotlivé utkání v aplikaci či přes web Ticketportalu uvolní do prodeje nejpozději 24 hodin před utkáním = SPLNĚNO.

Máme to na webu, na sockách, v aplikaci, posílali jsme to newsletterem, notifikací do aplikace. Jen je potřeba to prostě pečlivě číst.